5 Eylül 2014 Cuma

Sokrates



“Sokrates’e birisi için, seyahat onu hiç değiştirmedi, demişler. O da: Gayet tabii, çünkü kendisini de beraber götürmüştür, demiş.”


Sabah okudum ve “40 yaşındayım artık mutlu olmak istiyorum” diyen ex geldi aklıma. Ve çok güldüm.. Benim ex’i ifade ediyor bu söz. Adam! sen hep aynısın ki mutlu olmayı bilmiyorsun, hep huzursuz hep mutsuz hep önyargılısın... Mutlu olmak için Gitmek istedin  dur diyen de olmadı, 2 ay sonra geri döndün mutsuzum yapamadım diye,  sonra yine mutlu olmak istiyorum diye gittin. Ama giderken unuttuğun birşey oluyor, aynen bu sözdeki gibi kendini de yanında götürüyorsunJ  Sen kendini değiştirmeyi istemedikten sonra, değişmek için yardım almayı istemedikten sonra ne kadar ben mutlu olmak istiyorum gitmek istiyorum desen de Antartika’ya da gitsen, Adriana Lima ile sevgili bile olsan da; mutsuzluk peşini bırakmayacak.. Aslında ne biliyor musunuz, mutlu olsun ya gerçekten. Çocuklarımın mutlu babaları olsun, problemli babaları olmasın da istiyorum. Geçen sefer döndüğünde o kadar ağladı, üstünü başını yırtmaya kalktı ki, o hali geldikçe gözümün önüne içim acıdı birden. Yazıktır ya, günahtır o da insan evladı... Allah herkese mutluluk huzur versin inşallah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder