4 Eylül 2014 Perşembe

TTNET SENDROMU!



Bilmem kaç kere telefonla aradılar, taahhütünüz bitiyor kampanyanızı yenileyelim. Tamam yenileyelim, ama hat şu kişiye ait onula görüşmemiz gerek. Hat bu arada kayınpederin üstüne kayıtlı.
 “Yanımda değil şu anda, telefonu burada arayın “ vesaire.. Onu da aramamışlar. Dün en son faturayı görünce olaya müdahil aradım ttnet müşteri hizmetlerini ayağa kaldırdım. Kayınpeder gibi aradım. Ama kadın sesiyle. İsim Hasan. (örnektir) Hasan Hanım, anne kızlık soyismi.. Cııık tutmuyor. Ev adres… Geriye dönük oturduğumuz 4 adresi de vermeme rağmen tutmuyor. 

Kardeşim dedim 75 yaşında kadınım  beni uğraştırıyorsunuz, takım liderinizi verin dedim.  Anlattım derdimi, nufüs kağıdını fakslayın falan filan.. Eeee fakslyacağız da ben Hasan Hanım’ımJ Nasıl olacak, resmi görünce ortaya çıkacak. Eh dedim artık olan olmuş, o kadar uğraştım, ofiste konuşurken milleti güldürmekten öldürmüşüm.. Temem ya buna da tamam kardeşim dedim.. Şimdi cevap bekliyoruz sevgili müşteri hizmetlerinden.. Hala benimle  “75 yaşında kadınım yormayın beni”  diye ofiste dalga geçiyorlarJ Yoksa içim 75 yaşında mı oldu , çabuk adapte oldum. Çocuğum, evladım diye konuşma başladım alimallah…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder