Bilmem kaç kere telefonla aradılar,
taahhütünüz bitiyor kampanyanızı yenileyelim. Tamam yenileyelim, ama hat şu
kişiye ait onula görüşmemiz gerek. Hat bu arada kayınpederin üstüne kayıtlı.
“Yanımda
değil şu anda, telefonu burada arayın “ vesaire.. Onu da aramamışlar. Dün en
son faturayı görünce olaya müdahil aradım ttnet müşteri hizmetlerini ayağa
kaldırdım. Kayınpeder gibi aradım. Ama kadın sesiyle. İsim Hasan. (örnektir)
Hasan Hanım, anne kızlık soyismi.. Cııık tutmuyor. Ev adres… Geriye
dönük oturduğumuz 4 adresi de vermeme rağmen tutmuyor.
Kardeşim dedim 75 yaşında
kadınım beni uğraştırıyorsunuz, takım
liderinizi verin dedim. Anlattım derdimi, nufüs kağıdını fakslayın falan
filan.. Eeee fakslyacağız da ben Hasan Hanım’ımJ Nasıl olacak, resmi görünce ortaya çıkacak. Eh dedim artık
olan olmuş, o kadar uğraştım, ofiste konuşurken milleti güldürmekten
öldürmüşüm.. Temem ya buna da tamam kardeşim dedim.. Şimdi cevap bekliyoruz
sevgili müşteri hizmetlerinden.. Hala benimle
“75 yaşında kadınım yormayın beni”
diye ofiste dalga geçiyorlarJ Yoksa içim 75 yaşında mı oldu , çabuk adapte oldum. Çocuğum, evladım diye
konuşma başladım alimallah…