28 Şubat 2015 Cumartesi

MEMEYİ BIRAKTIK BİZ...

Kızlar halen emzik emiyorlardı. Geçen sene bu dönemlerde götürdüğüm pedagog bu dönemde sakın bıraktırmayı denemeyin. Onlar zamanı gelince bırakacaklar. Memelerinden ayrılmak zor olabilir diye. Geçen zamanda bazen onları zorladım, bazen serbets bıraktım. Bazen ben kafaya taktım kızdım onlara " memeyi bırakmazsanız bir daha gezmeye götürmeyeceğim sizi diye..." sonra ne mi oldu. Vazgeçtim. Bir tek dişleri bozulmasın diye küçük hamleler yaptım onlara farkettirmeden. Mesela alışveriş merkezinde güvenlik görevlilerini uzaktan görünce hemen memelerini çantaya saklamalarını söyledim, sonra gezerken unutup hiç istemediler mesela... Sakız verdim, memelerini aldım ağızlarından. Sinemada yasak odluğu söyledim, böylece film izlerken memesiz izlemeyi öğrendiler. VE SÜRPRİZ.. Geçen akşam ikizlerden biri memeyi çöpe attı, sevmiyorum artık diye. Ve bıraktı:) Diğer ikiz de -daha düşkündür memeye- sadece uyurken almaya başladı ve gece kalkıp baktığımda ağzında olmuyor çoğunlukla.. Bu kadar işte. En sonunda kurtulduk galiba memeden:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder