4 Ağustos 2014 Pazartesi

Sünger Kafa Seniii...

Kandırıldım…. Bayramda boşluğuma geldi ve ex koca tarafından kandırıldım. Beraber çocuklarla gezdik, tozduk.Yemek yedik, bayram ziyareti yaptık vesaire vesaire… Bayramı yalnız geçirme kaygısı, annemlerin yanına gidememiş olmak, ne bileyim çok ağlamış olması… bunlara kandım. Karaktersiz miyim leeen benn?:(  Bugün işe geldim ve arkadaşıma anlattım .”NEAAAAYY bir hafta görüşmedik hemen yelkenleri suya indirmişsin” diye  kaydı fırçayı.. “Daha çektireceğiz. O akıllanmamıştır. Barışacaksan bari iyice bir çektir de bir daha dötü yemesin “ dedi. Haklı konuştu valla. Zaten kaç gündür için için yanlış birşey var yanlış birşey var deyip konuşuyorum kendi kendime. 

Ve genelde bir durumu sorguluyorsan o vaziyetten de hayır yoktur gibi geliyor. Bir de kafam iyice su kaynattı, kim ne derse onu yapacak vaziyetteyim. 

Biri “uzan şuraya canım” desin  hiç düşünmeden bu kedi gibi uzanacak kadar sünger gibi oldum, 



omurgasızım işte…







Ben daha bana ne diyeyim… Sünger kafaaaa işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder